tisdag 16 september 2008

....................................................................

"Du kanske är en projektstartare som har väldigt svårt att avsluta saker och ting.
Du kanske är en samlare som älskar att skaffa bra-att-ha saker.
Du kanske är en sån som måste prova på alla nya tekniker som du upptäcker.
Sån är jag." (Citerat från : http://denvackranyttan.blogspot.com/ )

Jag lider av ett kroniskt "måstebaraprova-syndrom", samlar på tekniker, blandar och ger hejdlöst *ler* ibland blir jag klar...ibland inte...
Fick inspiration att visa upp färdiga projekt, kanske kan sporra mig att bli klar med några fler.

Senaste projektet som blev klart var ett par raggsockar till lillkillen (hmmm, snart dags att hitta på ett nytt smeknamn till honom, i januari fyller han 11 och att bli omnämd som lillkillen är kanske inte så tufft...
Raggsockarna stickades på en vecka och nu är jag biten på att sticka sockar, får se vad det blir nästa gång, dottern vill gärna ha fina strumpor, raggsockar stickar farmor till henne...

Inga kommentarer: